deleting of temporary data (Windows 10)

Helfe beim Thema deleting of temporary data (Windows 10) in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; the temporary data cleaning option of the system does not give any opportunity to look at the treated files individually. Windows 10 proposes... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von Arnold_HH, 8. Mai 2016.

  1. Arnold_HH
    Arnold_HH Gast

    deleting of temporary data (Windows 10)


    the temporary data cleaning option of the system does not give any opportunity to look at the treated files individually. Windows 10 proposes temporary files overall, which could be deleted, without any hint what they are and where they are located.


    On cleaning my disk C: temporary files with a size of 3.04 MB are found since several months and proposed to be deleted, but still remain on disk. How could I find out, what the specified files are and where they are located?


    Can anybody help me with the problem?

    Weiterlesen...
     
    #1 Arnold_HH, 8. Mai 2016
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

    Versuche folgende Schritte abzuarbeiten:
Thema:

deleting of temporary data (Windows 10)

Die Seite wird geladen...

deleting of temporary data (Windows 10) - Ähnliche Themen - deleting temporary data

Forum Datum

Was ist DATA (D:) (windows)?

Was ist DATA (D:) (windows)?: Also meine lieben, Seit langer Zeit wundere ich mich warum alle meine Dateien auf meinem alten Asus pc unter OS (C:) gespeichert werden (was nur noch 3,37GB von 118GB frei hat), obwohl ich bei DATA (D:) angeblich 929GB von 931GB frei hab. Wenn ich bei DATA (D:) nachgucke was in dem Ordner sich...

Windows 10 Support 26. Dezember 2022

Lost DATA

Lost DATA: So basically I got a new PC, and as I wanted to Play Forza Horizon4, I lost all of my data and I´ve no idea what to do.... please help me Weiterlesen...

Windows 10 Support 27. November 2019

Windows 10 Laufwerk D Data weg?

Windows 10 Laufwerk D Data weg?: Ich hatte sooo viele spiele und Programme auf dem Laufwerk Data( D: ). plötzlich als ich heute meinen Laptop angemaccht habe war das Laufwerk weg... Was ist passiert?! https://www.gutefrage.net/frage/windows-10-laufwerk-d-data-weg

Windows 10 Support 23. Oktober 2019

Windows 10: Ist der Windows Caches-Ordner mit der Verknüpfung Temporary Internet File...

Windows 10: Ist der Windows Caches-Ordner mit der Verknüpfung Temporary Internet File...: Hallo, ist der "C:\Users\xxxxx\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache" mit dem "C:\Users\xxxxx\AppData\Local\Microsoft\Windows\TemporaryInternetFiles" identisch und als den Original_Ordner anzusehen? Welcher ist denn der Original-Ordner? Letzteres ist nur als eine Verknüpfung angezeigt...

Windows 10 Support 14. Juli 2018

Programs unable to create temporary files

Programs unable to create temporary files: This is a reoccurring problem. When trying to install a program, the installer will throw an error stating that it was unable to create temporary files necessary to complete the installation. I have gotten this repeatedly with multiple programs including iTunes, Corsair Utility Engine, Steam,...

Windows 10 Support 10. April 2018

Data Becker

Data Becker: Hallo, diese Frage ist beim Hersteller besser aufgehoben, dieser kann sie sicherlich sofort ohne Nachsuche beantworten. Gruß Peter

Windows 10 Insider 27. Januar 2015

Datenträgerbereinigung Temporary Internetfiles

Datenträgerbereinigung Temporary Internetfiles: seit geraumer Zeit ... nicht gleich nach dem Upgrade von 8.1 auf 10. Es kam später ist ein Schlosssymbol auf den Temporary Internetfiles in der Auflistung bei der Datenträgerbereinigung. Das habe ich hier im Forum auch schon gesehen. Aber da stand dann trotzdem 0 und nicht 250 MB wie bei mir....

Windows 10 Support 19. April 2017

Windows old files deleting

Windows old files deleting: Hello, I have successfully updated my Windows 7 Laptop to Windows 10 and I am very happy with it. Only one thing is disturbing me a lot. I do not see a way to delete Windows.old on C: It takes almost 15 GB and my harddrive on the laptop is small. How can I delete Windows.old? Thank...

Windows 10 Support 12. August 2015

deleting of temporary data (Windows 10) [gelöst]

  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Information ausblenden