Language change

Helfe beim Thema Language change in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; Hi I live in Germany for 6 months at a time and when I search the Web in Germany ...... all comes in German I have tried everything to stop that, but... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von billwest123, 2. Juni 2016.

  1. billwest123
    billwest123 Gast

    Language change


    Hi I live in Germany for 6 months at a time and when I search the Web in Germany ...... all comes in German I have tried everything to stop that, but to no use please help !!!


    So, please. how do I get back my Assistant, Which what part of the Start Menu in Window 10

    Weiterlesen...
     
    #1 billwest123, 2. Juni 2016
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

    Versuche folgende Schritte abzuarbeiten:
Thema:

Language change

Die Seite wird geladen...

Language change - Ähnliche Themen - Language change

Forum Datum

windows 10 single language

windows 10 single language: Hello please help me somebody. I just buy a dell notebook. They used this notebook for presentation, thats why my notebook Windows 10 Single Language is now fixed on english. But i need to change it to German some how. I don´t need a second display language. I whould be so glad if the one I have...

Windows 10 Support 5. Juni 2023

windows 10 single language english wechseln nach deutsch

windows 10 single language english wechseln nach deutsch: windows 10 single language english wechseln nach deutsch Weiterlesen...

Windows 10 Support 2. Juni 2023

Windows 10 Installed Language Pack. Windows Store Apps still in English or particular English

Windows 10 Installed Language Pack. Windows Store Apps still in English or particular English: Hallo,I installed German Language and changed language to German. Everything except Windows Store Apps Settings, Calculator, Photos, etc are German.Windows Store Apps are remaining English or only translated particularly German.Anyone facing similar issues with Language Pack? Weiterlesen...

Windows 10 Support 13. Oktober 2022

Windows 10 installation freezes after Windows logo disappears and before the language...

Windows 10 installation freezes after Windows logo disappears and before the language...: Hi there,some history: I had a PC crash that lead to a non booting Windows. I made a ddrescue of the disc zero reading errors, all partitions ok, all files there. So: The operating system being not bootable, I wanted to start a repair session to apply chkdisk, fixboot via bootable USB device....

Windows 10 Support 16. September 2021

Sprachpaket / Language Pack läßt sich nicht installieren

Sprachpaket / Language Pack läßt sich nicht installieren: Auf einem Surface Pro mit englischem Windows 10 Pro Version 1909 lässt sich das deutsche Sprachpaket nicht herunterladen und installieren.Der "Get" Button zeigt keine Reaktion.Mit freundlichen Grüßen![verschoben; kein Surface Problem und kein Zusammenhang mit dem Surface Pro X erkennbar]...

Windows 10 Support 8. Mai 2021

Sprachpaket / Language Pack läßt sich nicht installieren

Sprachpaket / Language Pack läßt sich nicht installieren: Auf einem Surface Pro mit englischem Windows 10 Pro Version 1909 lässt sich das deutsche Sprachpaket nicht herunterladen und installieren.Der "Get" Button zeigt keine Reaktion.Mit freundlichen Grüßen! Weiterlesen...

Surface 7. Mai 2021

Windows Language Pack öffnet sich bei Spielen.?

Windows Language Pack öffnet sich bei Spielen.?: Ich hab folgendes Problem. ich spiele zum Beispiel Forza horizon 4 & wenn ich dort den knopf A auf meinem Controller drücke, dann öffnet sich im Browser ein Tab wo steht wie ich mein language pack aktualisiere bzw änder in windows. Hat jemand eine Ahnung wie man das ändern kann damit das...

Windows 10 Support 23. August 2020

Switching keyboard layout/language not working

Switching keyboard layout/language not working: Hi, I have three languages installed under Language Settings in Windows 10: German (Austria), Swedish (Sweden),and English (United States) When I click the language button next to the clock at the bottom of the screen to switch language, I see three languages to choose between: German...

Windows 10 Support 14. Dezember 2019

Language change [gelöst]

  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Information ausblenden