This app has been blocked for your protection - Device Manager, Disk Manager and so forth

Helfe beim Thema This app has been blocked for your protection - Device Manager, Disk Manager and so forth in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; Since the last update I'm going nuts here. Windows 10 Pro won't let me access the device manager and other applications such as the disk manager... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von Lakoa, 11. Mai 2018.

  1. Lakoa
    Lakoa Gast

    This app has been blocked for your protection - Device Manager, Disk Manager and so forth


    Since the last update I'm going nuts here.


    Windows 10 Pro won't let me access the device manager and other applications such as the disk manager anymore. I can't change the permission for the .exe in system32. I know I could work around that by running the cmd "net user administrator /active:yes" and use this user instead but that's not the point. Due to this issue (missing permissions) my computer doesn't recognize new USB devices. My user is an administrator.


    Sorry for asking but I couldn't find anything beyond activating the hidden administrator and I just don't have the time to dig into this myself.

    Weiterlesen...
     
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

    Ansonsten versuche folgende Schritte:
Thema:

This app has been blocked for your protection - Device Manager, Disk Manager and so forth

Die Seite wird geladen...

This app has been blocked for your protection - Device Manager, Disk Manager and so forth - Ähnliche Themen - This app has

Forum Datum

Bios has been reset?

Bios has been reset?: Hallo, Ich wollte gerade meinen Pc hochfahren und jetzt kam diese Meldung. Was soll ich drücken ? https://www.gutefrage.net/frage/bios-has-been-reset

Windows 10 Support 17. Mai 2023

Error c000021a has been stuck for over 2 years

Error c000021a has been stuck for over 2 years: The Pc is still usable, worst it does is blue screen three times, then try a recovery, fail, then I get to choose advanced options > continue. The error does not happen regularly, but rather occasionally. This time it failed again and wrote an error log: Control errrors c000021a. Parameters =...

Windows 10 Support 17. November 2021

Android Device nicht im Geräte Manager sichtbar

Android Device nicht im Geräte Manager sichtbar: Hallo, wie lasse ich Windows mein Android Gerät wiedererkennen? Ich habe mein Smartphone per usb-Kabel angeschlossen und möchte Daten transferieren. Mein Android Device befindet sich ausschließlich im Fastboot Modus. Windows sollte es eigentlich schon erkennen, denn ich habe unter Windows mit...

Windows 10 Support 8. August 2020

How to search device manager for string?

How to search device manager for string?: Wie suche ich im Geräte-Manager nach einem String wie "F710? In der Registry wird er nicht gefunden. Kann er dann trotzdem im Device Manager sein? Weiterlesen...

Windows 10 Support 10. September 2019

Bluetooth im Device Manager verschwunden

Bluetooth im Device Manager verschwunden: Guten Abend, bei meinem Asus Zenbook UX310UA mit Windows 10 64 Bit konnte ich über Bluetooth meine Bluetooth Kopfhörer nicht finden. Ich habe dann den anktuellsten Treiber von der Webseite geladen und seitdem habe ich keinen Zugriff auf Bluetooth mehr. Im Device Manager ist Bluetooth nicht...

Windows 10 Support 12. Juli 2018

Fehlermeldungen "Your Chassis has been opened"

Fehlermeldungen "Your Chassis has been opened": Besitze seit Januar 2018 einen ACER Veriton M680G mit Win 10 Seit einigen Tagen bekomme ich beim Hochfahren die Meldun "Your Chassis has been opened" Lässt sich mit F1 wegdrücken. Was bedeutet diese Meldung? (habe leider keine Englischkenntnis) Weiterhin erhalte ich beim aktualisieren von...

Windows 10 Support 30. April 2018

Application has been blocked from accessing Graphics hardware

Application has been blocked from accessing Graphics hardware: Hello Whenever my GPU is under high load, like when I'm doing a benchmark, the application gets shut down by Windows after some time and I get the "Application has been blocked from accessing Graphics hardware". I have already updated and reinstalled my GPU drivers and I have tried this...

Windows 10 Support 16. Mai 2017

Your account has been disabled. - Direkt nach Neuinstallation

Your account has been disabled. - Direkt nach Neuinstallation: Liebe Community, nach Kauf eines neuen Desktops mit Windows 10, wollte ich diesen sofort aufbauen und einrichten. Allerdings stellte sich heraus, nachdem das Problem mit dem ewigen "Just a moment...."-Screen gelöst war, dass sich nach der erneuten Installation des Windows 10 sich folgendes...

Windows 10 Support 27. Oktober 2015

This app has been blocked for your protection - Device Manager, Disk Manager and so forth [gelöst]

  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Information ausblenden