Windows 10 Kiosk Mode - Setup Auto Refresh of MS Edge Single-App Kiosk

Helfe beim Thema Windows 10 Kiosk Mode - Setup Auto Refresh of MS Edge Single-App Kiosk in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; Hello everybody, I'm in the middle of a kiosk setup. I have configured the automatic sign-in already and the kiosk opens up the right website. The... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von RobinWee199, 2. April 2021.

  1. RobinWee199
    RobinWee199 Gast

    Windows 10 Kiosk Mode - Setup Auto Refresh of MS Edge Single-App Kiosk


    Hello everybody,


    I'm in the middle of a kiosk setup. I have configured the automatic sign-in already and the kiosk opens up the right website. The page it opens is a login page. After login in I want to refresh the page every minute let's say to keep it up to date at all times and prevent that the user session expires. Until now I haven't found a way to configure such an auto-refresh function for a kiosk.


    The standard "restart after xx minutes of inactivity" is useless here, as it would restart Edge again and ask for a new login. This should be prevented.


    Is there any way to get this problem figured out?

    Weiterlesen...
     
    #1 RobinWee199, 2. April 2021
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

    Die folgenden Tipps sollten helfen:
Thema:

Windows 10 Kiosk Mode - Setup Auto Refresh of MS Edge Single-App Kiosk

Die Seite wird geladen...

Windows 10 Kiosk Mode - Setup Auto Refresh of MS Edge Single-App Kiosk - Ähnliche Themen - Kiosk Mode Setup

Forum Datum

Anwendungen im Kiosk Modus

Anwendungen im Kiosk Modus: Hallo Community, ich teste gerade etwas mit dem Kioskmodus. Ich will einen Rechner aufsetzen der nach dem Start nur eine einzige Anwendung öffnet und den Benutzer da auch nicht mehr raus lässt. Nun habe ich alles soweit eingestellt. kann aber das Programm welches geöffnet werden soll nicht...

Windows 10 Support 19. März 2024

Handle Printing in Multiapplication Kiosk

Handle Printing in Multiapplication Kiosk: HelloI have configured a multiapplication kiosk sucessfully. My Goal is to allow anly one desktop application to run. This is a application.jar File, which is a self designed software.The configuration for the layout and the restrictions to allow only this application I have already done and it...

Windows 10 Support 28. September 2022

Kiosk

Kiosk: Wenn ich Win 10 zurücksetze, verschwindet dann KOSK ????

Windows 10 Allgemeines 7. November 2020

Wie kann ich verhindern, dass beim einem Neustart der Windows 10 Kiosk Mode automatisch...

Wie kann ich verhindern, dass beim einem Neustart der Windows 10 Kiosk Mode automatisch...: Auf einem NUC Mini-PC habe ich Windows 10 installiert mit 3 Benutzern. 1. Administrator 2. Öffentlich/Gast 3. Benutzer für Windows 10 Kiosk Mode Funktioniert alles bestens, zurzeit startet man den Kiosk Mode über den 2. Öffentlich/Gast. Der Mini-PC ist an einem Touchscreen-Monitor...

Windows 10 Support 22. August 2019

Auto Login in Windows 10 Kiosk deaktivieren

Auto Login in Windows 10 Kiosk deaktivieren: Ich möchte nicht, dass Windows jeweils in den Kiosk Mode geht bei einem Neustart. Besser wäre, zu der Benutzerübersicht zu gelangen anstelle des Autostarts. Wie kann ich das lösen? Weiterlesen...

Windows 10 Support 22. August 2019

Disable Windows 10 Kiosk Mode on Restart

Disable Windows 10 Kiosk Mode on Restart: How can I disable that the system auto start Windows 10 Kiosk on Restart with Power Button or Restart Windows? Weiterlesen...

Windows 10 Support 22. August 2019

Kiosk Mode Mehrere apps

Kiosk Mode Mehrere apps: Schönen Guten Tag, ist es möglich mehrere Apps gleichzeitig im Kiosk Modus auf verschiedenen Monitoren zu nutzen? Mit freundlichen Grüßen Weiterlesen...

Windows 10 Support 12. Juni 2019

Remove Kiosk Mode of a user Account

Remove Kiosk Mode of a user Account: Hello guys, I use a Panasonic FZ-M1 Tablet to run a own App in Kiosk mode on it. So now i installed the latest version of Microsoft 1809. I have 2 users on my tablet, first is my admin user the second one called offline_user is a normal user account. I dont use the new feature of 1809...

Windows 10 Support 12. März 2019

Windows 10 Kiosk Mode - Setup Auto Refresh of MS Edge Single-App Kiosk [gelöst]

Andere User suchten nach Lösungen mit:

  1. autorefresh kiosk modus

  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Information ausblenden