BSOD, no clue what's the cause

Helfe beim Thema BSOD, no clue what's the cause in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; My Pc keeps crashing randomly and the Bluescreen that should appear has either white stripes but is still kinda readable or it is just orange-white... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von TheEligami, 15. November 2016.

1. TheEligami
    TheEligami Gast

My Pc keeps crashing randomly and the Bluescreen that should appear has either white stripes but is still kinda readable or it is just orange-white stripes. I already tried the "Verifier" but it didn't find anything.

Dumps: https://1drv.ms/u/s!AonWniLW4ixwgsZmRHwsJZeZomXAVA

Weiterlesen...

2. Hobi Expert
    Willkommen,

Versuche folgende Schritte abzuarbeiten:
Thema:

Die Seite wird geladen...

BSOD, no clue what's the cause - Ähnliche Themen - BSOD clue what's

Forum Datum

Update causes problems

Update causes problems: Twice the windows button in the lefthand corner of the taskbar has stopped working after an update. I have fixed the problem by undoing the update but the system keeps on wanting to try again. How can I stop it? Weiterlesen...

Windows 10 Support 7. November 2018

No Connection with the Ethernet

No Connection with the Ethernet: Im German and so I writh it in my language Mein Computer ist zwar mit dem LAN-Kabel verbunden, doch es steht da, dass das Netzwerk nicht identifiziert ist und das ich keine Internetverbindung habe. Das selbe ist mit meinem WLAN, nur dass ich damit verbunden bin und auch da steht, das ich eine...

Windows 10 Support 6. August 2016

Update causes multiple problems

Update causes multiple problems: Good morning, last night my Windows 10 PC performed an update, I heard about an anniversary update. Sadly, the update history in the settings is still empty (???), but WMIC lists a hotfix KB3176929 dated yesterday. The first thing I noticed is that my start menu was messed up after the...

Windows 10 Support 6. August 2016

Nokia 201,what's app

Nokia 201,what's app: Hallo community, nur zur Sicherheit: Kann man mit dem Nokia 201 (ohne asha) what's app betreiben? Vielen Dank! DocHandy Weiterlesen...

Windows 10 Mobile 12. Juni 2016

BSOD - Where is the problem? DRIVER_POWER_STATE_FAILURE

BSOD - Where is the problem? DRIVER_POWER_STATE_FAILURE: Hi there, recently I had some problems with my Lenovo T440p laptop. In 9 out of 10 times starting takes forever (sometimes more than 5 minutes) and maybe once a week I have a BSOD error. I used BlueScreenView to show the log, but could not deduce anything from it. I know there are many threads...

Windows 10 Support 6. Juni 2016

No sound

No sound: I have no sound, recently i got an error that said that i don't have an audio drive installed so i looked into the device manager and there was no audio device i tryed to install everything and it failed everytime i tryed i restarted the sound service nothing but if i unplug my NVIDIA card the...

Windows 10 Support 12. März 2016

The Good, the Bad and the Ugly

The Good, the Bad and the Ugly: Nach gut zwei Wochen Intensivnutzung des neuen Lumia 950 Dual SIM will ich mal ein Fazit ziehen, Punkte beschreiben, die andere nachvollziehen können oder auch gerne den einen oder anderen Hinweis entgegennehmen, wie ich dieses oder jenes unerwünschte Verhalten abstellen kann. Ich weiß, dass ich...

Windows 10 Mobile 20. Dezember 2015

BSoD fehler

BSoD fehler: hallo. ich habe vor kurzem von win 8 auf win 10 ein upgrade durchgeführt. mein laptop lief ohne Probleme bis vor ein paar tagen. seit dem bekomme ich ständig folgende fehlermeldungen und mein lapptop startet neu. Fehlermeldung 1: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Fehlermeldung 2:...

Windows 10 Support 26. August 2015

BSOD, no clue what's the cause [gelöst]