Get Product

Helfe beim Thema Get Product in Surface um eine Lösung zu finden; Hello Microsoft! (and Community) I just wanted to ask if I could test one of your Surface models (Surface Pro 7 (possibly with mouse, pencil and... Dieses Thema im Forum "Surface" wurde erstellt von JakobKaserer, 29. Oktober 2019.

1. JakobKaserer
    JakobKaserer Gast

Get Product

Hello Microsoft! (and Community)

I just wanted to ask if I could test one of your Surface models (Surface Pro 7 (possibly with mouse, pencil and cover)). If so, I'll write a detailed product review and (I already rate it with five stars.) I know it's expensive just to "give" such an expensive product (kit) to an unknown customer, but I know you make so much money that this would not be a problem.

I would be very happy if you agree.

Best regards
    Jakob Kaserer

P.S: Sorry if I write a nonsense, I'm German

Weiterlesen...

#1 JakobKaserer, 29. Oktober 2019
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

Diese Schritte solltest du nacheinander ausführen:
Thema:

Get Product

Die Seite wird geladen...

Get Product - Ähnliche Themen - Get Product

Forum Datum

Get Product: I would like to test a Surface Pro 7

Get Product: I would like to test a Surface Pro 7: Hello Microsoft! (and Community) I just wanted to ask if I could test one of your Surface models (Surface Pro 7 (possibly with mouse, pencil and cover)). If so, I'll write a detailed product review and (I already rate it with five stars.) I know it's expensive just to "give" such an expensive...

Surface 31. Oktober 2019

Data gets corrupted when copied from surface book to usb or sd card

Data gets corrupted when copied from surface book to usb or sd card: When I copy files from my Surface book to any other device, one or more of three Things happen: some files are missing, some files are freu and cannot be ipened on any other device or i get an error message that some properties of my files cannot be copied to the other device. Please help with...

Surface 9. Dezember 2018

Defender via PS Get-MpComputerStatus

Defender via PS Get-MpComputerStatus: Hallo, ich habe gestern mit der PowerShell einen FullScan auf meinem Windows 10 Rechner gestartet. Der Scan lief einige Stunden. Ich habe den Rechner zwischendurch Neugestartet und über Nacht war er aus. Über den Taskmanager habe ich gesehen, dass der Scan abgeschlossen ist. Wenn ich jetzt...

Windows 10 Sicherheit 12. November 2018

get-appxpackage funktioniert nicht

get-appxpackage funktioniert nicht: Ich habe Probleme während dem Ausführen dieses Befehls. Windows PowerShell funktioniert jedoch, aber wenn ich den Befehl ausführe, dann erhalte ich eine Fehlermeldung: [ATTACH] Aber leider kann ich keine andere Lösung online finden. Wie löse ich das?!?! Weiterlesen...

Windows 10 Support 8. Oktober 2018

ms-get-started

ms-get-started: Nach dem Update möchte ich die Neuheiten erfahren und benötige die neue App "ms-get-started". Woher kann sich die erhalten? mein Vorschlag: Zum Update jeweils die Neuerungen in verständlicher Sprache gleich mitschicken. Oder geht das nicht? Weiterlesen...

Windows 10 Support 7. Oktober 2018

Can I switch passwordless users only by hitting their avatars? AKA Get rid of the login...

Can I switch passwordless users only by hitting their avatars? AKA Get rid of the login...: as the title says best regards, struggling user Weiterlesen...

Windows 10 Support 31. Mai 2018

Can't get access to the windows 7 installation iso.

Can't get access to the windows 7 installation iso.: So here's the deal. I bought a ten year old thinkpad. It was originally sold with windows 7 pro but the guy who sold it to me has replaced it with windows 10 pro. This means that the pc is running w10 and still has the oem w7 product key sticker thingie on the bottom. I don't like w10, I...

Windows 10 Allgemeines 3. Februar 2018

Fehlermeldung Unable to load Function Bass_Channel Get Level Ex

Fehlermeldung Unable to load Function Bass_Channel Get Level Ex: Hallo zusammen, leider bin ich nicht so sehr mit 'Windows 10 vertraut, deshalb wende ich mich hier an das Forum. Seit 3 Tagen kommt folgende Fehlermeldung: Unable to load Function Bass_Channel Get LevelEx (bass.dll) Das gewünschte Programm lässt sich auch nicht öffnen. Kann mir bitte jemand eine...

Windows 10 Allgemeines 13. Januar 2018

Get Product [gelöst]