Problem with Computer running slow.

Helfe beim Thema Problem with Computer running slow. in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; I had my Surface Book 2 for a little more than 8 months probably and had a major issue which started a few months ago My computer runs super fast... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von Elliot Schilling, 20. Mai 2019.

1. Elliot Schilling
    Elliot Schilling Gast

I had my Surface Book 2 for a little more than 8 months probably and had a major issue which started a few months ago

My computer runs super fast most of the time until it hits 50% battery life. It then starts to get super low and is almost everytime only resolved when I plug in my charger and then is suddenly way faster. I looked at some YouTube videos, but none of them were helpful in any shape or form.

Does anyone know a possible solution to this issue?

Weiterlesen...

#1 Elliot Schilling, 20. Mai 2019
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

Ansonsten versuche folgende Schritte:
Thema:

Die Seite wird geladen...

Problem with Computer running slow. - Ähnliche Themen - Problem with Computer

Forum Datum

Problem registering Surface Hub 2S with Teams

Problem registering Surface Hub 2S with Teams: We have run a customer demo with Microsoft Surface Hub 2S. Deployment of device went fine; users were able to sign in with their (Azure AD-synced) accounts and had access to there OneDrive/Whiteboards/etc. In other words. General Network Connection was working fine, including browsing the Web...

Surface 16. Oktober 2019

Mein Computer- und Handy-Problem

Mein Computer- und Handy-Problem: Ich bitte Euch um Hilfe, weil ich in den beiden nachfolgenden Problemen nicht weiterkomme und auch der Microsoft-Service mir nicht helfen konnte: 1. Meldung des Systems nach jedem Hochfahren auf dem Desktop als Popup: "Zum Ausführen der gewünschten Aktion ist kein E-Mail-Programm zugeordnet....

Windows 10 Support 23. Juli 2018

Windows is running - blackscreen

Windows is running - blackscreen: Hey guys, my Problem started a couple days ago when i was gaming and my screen suddenly went black. I could still hear my game music and my teammates voices. After restarting i couldnt get into the login-screen and my PC just kept rebooting until he went into automatic repair(which couldnt find...

Windows 10 Support 30. Januar 2018

Python problem with windows installer package

Python problem with windows installer package: Hallo, ich habe ein Problem mit der Installation von Python auf windows 10. es zeigt die unten angezeigte bild. [IMG] Weiterlesen...

Windows 10 Support 24. September 2016

Bluetooth- und WLAN Problem Desktop Computer

Bluetooth- und WLAN Problem Desktop Computer: Hallo Das Bluetooth und das WLAN auf meinem Desktop-Computer kann nicht wie auf einem Laptop unter "Einstellungen" ausgeschaltet werden. Das Bluetooth sucht ständig nach Geräten und kann nur über den Gerätemanager deaktiviert werden. Im Info Center erscheint das BT Feld immer als aktiv und...

Windows 10 Support 27. April 2016

Problem und zwar startet mein Computer nicht mehr wirktlich

Problem und zwar startet mein Computer nicht mehr wirktlich: Hallo Ich habe ein kleines Problem und zwar startet mein Computer nicht mehr wirktlich also er ist an und leuft auch nur wen ich mein Passwort eingegeben habe dann bleibt er immer bei dem willkommens zeichen und er geht dann nicht mehr zum Desktop.:-( Weiterlesen...

Windows 10 Support 26. Februar 2016

Graphics Driver problem with windows 10

Graphics Driver problem with windows 10: Seit meinem Upgrade von Windows 8.1 auf Windows 10 habe ich oft Internet-Problem, meist bei Nutzung von Google Maps. Oft erhalte ich die Meldung "Intel HD Graphics Drivers for Windows 8(R) funktioniert nicht mehr und wude wiederhergesgtellt". Ich nehme an, dass noch ein falscher Treiber auf...

Windows 10 Support 3. Januar 2016

Problem Windows 10 with Logitech USB Mouse with Unifying Adapter - button 1 pressed -...

Problem Windows 10 with Logitech USB Mouse with Unifying Adapter - button 1 pressed -...: Hi there. Since I use Windows 10 (Final) I have problem with my mouse. If I use my Logitech Anywhere MX mouse with unifying USB adapter I have a behavior as if there are connection problems. I can’t see any problem with acceleration, mouse wheels or button 2. However, Button 1...

Windows 10 Support 1. November 2015

Problem with Computer running slow. [gelöst]