Purple bar and my touch screen stop working

Helfe beim Thema Purple bar and my touch screen stop working in Surface um eine Lösung zu finden; hello its been 4 day bought an second hand surface pro 5 , in boot time when the windows logo are appear in top of devices an Purple line show off... Dieses Thema im Forum "Surface" wurde erstellt von amirex1, 15. September 2020.

1. amirex1
    amirex1 Gast

hello

its been 4 day bought an second hand surface pro 5 ,

in boot time when the windows logo are appear in top of devices an Purple line show off

it wasn't matter because device working fine ! until yesterday i decided to update my tablet everything as usual goes well and update done but my touch screen stop working i was deleted the driver on device manager and finally reinstalling window but my touch screen still not working !!!

Weiterlesen...

2. Hobi Expert
    Willkommen,

Klicke die folgenden Schritte durch:
Thema:

Die Seite wird geladen...

Purple bar and my touch screen stop working - Ähnliche Themen - Purple bar and

Forum Datum

Windows Stop and GO. Lösungen?

Windows Stop and GO. Lösungen?: Seit einiger Zeit fährt mein Rechner normal hoch, doch nach einiger Zeit beginnt eine Art Stop and Go, es ruckt, dann geht es ganz kurz wieder und bleibt wieder stehen. Mehrmaliges Neustarten behebt das Problem. Ich hab keinerlei Idee was es sein könnte....

Windows 10 Support 22. Oktober 2020

windows blue screen wächselt stop code?

windows blue screen wächselt stop code?: Hallo, mein Problem ist das ich mein surface pro 7 reparieren lassen haben da mein touchscreen nicht dunktioniert hat. nun weiß ich nicht ob etwas an der Hardware geändert wurde oder ob mit den treibern gesrbeitet wurde. Nun crashed mein windows die ganze zeit aber es wird immer ein anderer...

Windows 10 Support 12. Oktober 2020

Win10 - newest upgrade NOT working (task bar)

Win10 - newest upgrade NOT working (task bar): Hello everyone. I'm sorry for my language, but at the moment I'm not really in a good mood. I'm using a Chromebook to write here, since my PC has to revert back to the old version *again*... (old version is 1703. Don't know to which version it wanted to "upgrade" again) I would understand,...

Windows 10 Support 9. Februar 2018

Impersonation is not working as expected On windows 10 touch screen

Impersonation is not working as expected On windows 10 touch screen: Hi All, I have a WPF application in which I am doing impersonation , on mouse click It always show the impersonated user , but on windows 10 touch screen it shows windows login user many times not impersonated user all the time. Please suggest. Weiterlesen...

Windows 10 Support 15. Mai 2017

Automatically configure multiple touch screens

Automatically configure multiple touch screens: My customer is developing a hardware solution with two touch screens. Windows 10 (later Windows 10 IoT) will run on the system. Currently when we attach a touch-screen, tipping the screen always results in the action being diverted to the main monitor. This can of course be fixed by manually...

Windows 10 Support 13. April 2017

Project my Screen mit LUMIA 550

Project my Screen mit LUMIA 550: Hallo, Habe seit einiger Zeit ein LUMIA 550. Mit meinigen vorigen LUMIA hat das "Project my Screen" App wunderbar funktioniert. Mit dem 550 bekomme ich keine Verbindung. Die Tipps alle Driver vom Telefon deinstallieren habe ich schon des Öfteren gemacht, jedoch ohne Erfolg. Hat jemand...

Windows 10 Mobile 28. April 2016

PnP Treiber Touch Screen

PnP Treiber Touch Screen: Seit dem Update ( Windows 10 ) vor 2 Tagen wird aus meinen Acer T230H Touch Screen Bildschirm ein PnP Bildschirm. [IMG] Da der Treiber nicht signiert ist kann man in nicht verwenden. Habe mich an den Hersteller gewendet und der Antwortet wie folgt: Sehr geehrter Herr im Rahmen Ihrer...

Windows 10 Support 1. März 2016

weatherbug.com - Nachricht weatherbug stop working

weatherbug.com - Nachricht weatherbug stop working: Ich benutze Weatherbug für viele Jahre und seit ich window 10 habe geht es nicht,kann es installieren dann bekomme ich die Nachricht weatherbug stoppt working.Warum? #verschoben aus dem CC mn Weiterlesen...

Windows 10 Support 6. Januar 2016

Purple bar and my touch screen stop working [gelöst]