Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all

Helfe beim Thema Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; Hi everyoneAfter installing the Win10 21H2 I got some issues with my sound reboot noise, sound hang ups. I use a Behringer UMC22 audio interface with... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von MarkusDAH, 9. Oktober 2021.

  1. MarkusDAH
    MarkusDAH Gast

    Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all


    Hi everyoneAfter installing the Win10 21H2 I got some issues with my sound reboot noise, sound hang ups. I use a Behringer UMC22 audio interface with Asio4all.Until this Service Pack 21H2 eth worked fine. It seems that Microsoft did something to the USB drivers. Does anybody have the same issue as me and could help?Support is very appreciated.Attached you find the mail to Michael Tippach / the programmer of Asio4all.Thanks all.Best regardsMarkusMail to Michael /Asio4allHello Michael,1st I want to thank you and your Team if there e

    Weiterlesen...
     
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

    Führe bitte folgendes aus:
Thema:

Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all

Die Seite wird geladen...

Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all - Ähnliche Themen - Sound problems with

Forum Datum

Fresh Windows install: Problems with Keyboard and weird sound

Fresh Windows install: Problems with Keyboard and weird sound: Hello people. I have freshly installed windows in the past days and since then, I have 2 weird problems. 1. I have this weird sound popping up every ~10 Minutes. I have no idea where it comes from, nor can I find out where it comes from. I think it might be my edge browser, but I am really...

Windows 10 Support 14. Juli 2023

Behringer UMC22 nach letztem Update wird das Gerät nicht mehr aufgefunden

Behringer UMC22 nach letztem Update wird das Gerät nicht mehr aufgefunden: Hallo zusammen,nach dem letzten Win10 Update habe ich das Problem, dass mein Behringer UMC22 nicht mehr erkannt wird.Es leuchtet keine Lampe am UMC22.Beim Blick in den Gerätemanager sieht man, dass es nach dem Microsoft Update ein Problem mit dem Treiber gibt. Eine Deinstallation des Treiber...

Windows 10 Support 1. Mai 2022

Warum rauscht mein Audiointerface?

Warum rauscht mein Audiointerface?: [ATTACH] Ich habe vor ein paar Monaten von einem Laptop auf einen richtigen Windows-10 PC gewechselt. Für mein DAW habe ich für das Aufnehmen von Stimme und externen Instrumenten einen kleines Audio-Interface von Behringer (U-Phoria UM2), verbunden durch einen ASIO4ALL-Treiber. Doch als ich das...

Windows 10 Support 14. Februar 2022

Fs19 Installation auf Win10 21h2?

Fs19 Installation auf Win10 21h2?: wie kann ich Fs19 v1.3 auf einem frischen Wind 10 installieren https://www.gutefrage.net/frage/fs19-installation-auf-win10-21h2

Windows 10 Support 21. Dezember 2021

Sound funktioniert nach Inaktivität nicht mehr (Behringer UMC Audio Interface +...

Sound funktioniert nach Inaktivität nicht mehr (Behringer UMC Audio Interface +...: Moin, seit ca. zwei Monaten habe ich folgendes Problem. Ich starte meinen PC neu -> manchmal funktioniert der Sound, manchmal funktioniert er nicht, wenn ich YouTube starte (oder sonstiges was mit Sound zu tun hat, Media Player, Spotify, Teamspeak, Discord etc.) dann knackt es zwei mal...

Windows 10 Support 31. März 2021

BSOD Problems with Win10

BSOD Problems with Win10: Hello, I've Updated on Windows 10 a few Weeks ago (had Windows 8 before). Since i updated, i get multiple BSOD's when Starting up, i usually have to start my PC 4-5 Times before i can even Log in. When i can Log in however, Windows randomly gets BSOD's again wiuthout any obvious reson....

Windows 10 Support 6. Januar 2019

Sound problems with Adobe Premiere Elements 2019

Sound problems with Adobe Premiere Elements 2019: I'm running adobe premiere elements 2019 under Windows 10. the windows 10 sound setting for apps are set to 100 % for adobe premiere elements. Still sound is not playing on any of the clips and sound files in premiere elements. Other applications do play sound without any problems. Has...

Windows 10 Support 28. Oktober 2018

Incompatibilites with Win10?

Incompatibilites with Win10?: 1. Wenn man von Win8.1 auf Win10 aktualisiert, muss man dann alle Software neu installieren? - MS Office 2013? - AVM Fritz ISDN-Karte und Software? - Firefox und alle Bookmarks? - Pegasus Mail? - Kaspersky Internet Security? - TuneUp Software? Kann es sein, dass man dabei die Lizenz für...

Windows 10 Support 17. September 2015

Sound problems with audiointerface Behringer UMC22 after Win10 21H2 and Asio4all [gelöst]

  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Information ausblenden