Drivers from the Insider Channel are terrible :

Helfe beim Thema Drivers from the Insider Channel are terrible : in Windows 10 Insider um eine Lösung zu finden; Hello Community, everytime when i update my PC it installs a different Driver and overwrite my AMD Drivers what i downloaded from the AMD Website.... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Insider" wurde erstellt von PandariaFX, 25. April 2020.

1. PandariaFX
    PandariaFX Gast

Hello Community,

everytime when i update my PC it installs a different Driver and overwrite my AMD Drivers what i downloaded from the AMD Website. And i cant use then my AMD App anymore. But it installs the AMD App from the Microsoft Store with the Insider Driver. But the Insider Drivers are so terrible OMG any game crashes after 10min.. How i can disable the Auto Updates for my Drivers.

Best regards

Weiterlesen...

#1 PandariaFX, 25. April 2020
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

Führe bitte folgendes aus:
  3. Sabine
    Sabine Windows Kenner

Ich habe da mal die Suchmaschine meines Vertrauens kontaktiert:

Windows 10: Unerwünschte Treiberupdates deaktivieren oder blockieren – gieseke-buch.de

Windows 10: Automatische Treiber-Updates verhindern

Gerätetreiber Treibersoftware über Windows Update deaktivieren Windows 10 Deskmodder Wiki

Windows 10: Automatische Treiberinstallation deaktivieren - PC Magazin

Windows 10: Automatische Treiber-Updates deaktivieren & verhindern – so geht's

2 Person(en) gefällt das.
Thema:

Die Seite wird geladen...

Drivers from the Insider Channel are terrible : - Ähnliche Themen - Drivers from the

Forum Datum

Are driver updater scam like driver booster?

Are driver updater scam like driver booster?: I've heard that windows itself keeps everything up to date sry for my bad english https://www.gutefrage.net/frage/are-driver-updater-scam-like-driver-booster

Windows 10 Support Gestern um 12:32 Uhr

Cancellation of the Windows-Insider-Programm

Cancellation of the Windows-Insider-Programm: Wie komme ich (84) schnellstens aus dem verflixten Insider-Programm heraus. Ich hebe den PC schon zweimal aufgefrischt und bin trotzdem immer noch im System drin. Wenn's diesmal mit euch nicht gelingt mein Problem zu lösen muss ich auf einen Mac umsteigen um meine elektronischen Arbeiten aus zu...

Windows 10 Insider 13. März 2018

Where is the windows insider forum?

Where is the windows insider forum?: I am german but would like to be in the us insider forum. Can not find a link. where is it?

Windows 10 Insider 9. April 2015

VAMT 3.1 - VAMT reported that the response from the activation server did not match the...

VAMT 3.1 - VAMT reported that the response from the activation server did not match the...: Hallo, bei der Proxy-Aktivierung mittels VAMT 3.1 habe ich Probleme mit der Aktivierung - Fehlertext: VAMT reported that the response from the activation server did not match the request. Die Online-Aktivierung und auch die Statusabfrage klappen ohne Probleme. Hat jemand eine Idee woran es...

Windows 10 Support 26. Januar 2017

Moving Windows from a hard drive to an SSD

Moving Windows from a hard drive to an SSD: What is the best and most affective way if i want to move the OS on an SSD Weiterlesen...

Windows 10 Support 2. Dezember 2016

Win10 - can not create a recovery drive - the needed files are missing

Win10 - can not create a recovery drive - the needed files are missing: I can not create a recovery drive : get the message "it" not possible to create a recovery drive on this PC - the needed files are missing " I have a german version of the windows 10 so the original message is "Auf diesem PC kann kein Widerherstellungslaufwerk erstell werden. Einige...

Windows 10 Support 24. Januar 2016

Where was the photo with the mountains and the lakes taken from new Windows 10 wallpapers

Where was the photo with the mountains and the lakes taken from new Windows 10 wallpapers: [IMG]I am despritetly searching for the place where the wallpaper for the lockscreen with the mountains, the lake and the backpack was taken. Windows please help me!!!!!!!!!!!! Any hints are appreciated Weiterlesen...

Windows 10 Support 17. November 2015

We are sorry, the page you requested cannot be found.

We are sorry, the page you requested cannot be found.: Es ist schon sehr verwunderlich, dass sich Microsoft nicht mehr um seine Kunden und Lizenznehmer über einen geordneten Support hilft. Egal was man versucht, Microsoft zu erreichen und eine Lösung für ein Problem zu bekommen, man bekommt nur den o.g. Betreff oder garnichts!!! Wer seine Millionen...

Windows 10 Support 29. Oktober 2015

Drivers from the Insider Channel are terrible : [gelöst]