Log in Box doesn't appear

Helfe beim Thema Log in Box doesn't appear in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; Hello, when I'm starting my Windows 10 Pc, all shine to be ok, but when I want to write my password ,the log in box doesn't appear. I saw that I'm... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von YannSaindrenan, 16. Mai 2019.

1. YannSaindrenan
    YannSaindrenan Gast

Hello,

when I'm starting my Windows 10 Pc, all shine to be ok, but when I want to write my password ,the log in box doesn't appear.

I saw that I'm not alone having this problem, and I tried the methods of the other answers but it hasn't help me.

So what can I do?

Weiterlesen...

#1 YannSaindrenan, 16. Mai 2019
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

Die folgenden Tipps sollten helfen:
  3. Oliver C-R
    Oliver C-R Windows User

Sign in in Microsoft Account and take a look at your PC- there you can also change something.
    If it doesn´t help you, start with a Linux CD and you can change everything on PC without Windows runs.
    LG
    Oliver

#2 Oliver C-R, 16. Mai 2019
Thema:

Die Seite wird geladen...

Log in Box doesn't appear - Ähnliche Themen - Log Box doesn't

Forum Datum

Password wird beim Log-in nicht erkannt

Password wird beim Log-in nicht erkannt: kann mich nach update win 10 nicht mehr in meinen PC einloggen. Habe mehrmals die "PW vergessen - Prozedur" durchexerziert und jeweils mit dem zugestellten Code ein neues PW generiert, das aber beim Log-in nicht erkannt wird. Die neu generierten PW sind erstaunlicherweise bei MS hinterlegt aber...

Windows 10 Support 12. Mai 2019

Log in using hardware key

Log in using hardware key: Good evening, I just got a Google Titan 2FA hardware security key. Is there any way to log into Windows 10 (local account) with this key without typing in the password? Can anyone recommend a third-party tool? Thanks in advance! Weiterlesen...

Windows 10 Support 8. Mai 2019

Links do not appear in start menu search

Links do not appear in start menu search: I used to type the start menu entries as shortcut to open them. Windows just opened the search and offered me the right item. This does not work anymore (as it used to) The problem seems to be only with start menu entries (who are .lnk files), though it does offer me entries from a different...

Windows 10 Support 6. Januar 2019

Ändern des Anzeigenamens beim Log In

Ändern des Anzeigenamens beim Log In: Wie kann ich den Namen, der beim Log In Fenster angezeigt wird, wo ich nach dem Passwort gefragt werde, ändern? Weiterlesen...

Windows 10 Support 30. Juli 2018

Oracle virtuelle Maschine lässt sich nicht starten./Oracle virtual machine doesn't start

Oracle virtuelle Maschine lässt sich nicht starten./Oracle virtual machine doesn't start: Hallo Community, seit der Installation der Version 5.2.6 erhalte ich folgende Fehlermeldung beim Starten einer Maschine mit Oracle virtualbox. Davor klappte alles einwandfrei. Könnte mir bitte jemand helfen? / Hello Community, since the installation of version 5.2.6, I get the following...

Windows 10 Allgemeines 26. Januar 2018

Restore factory settings doesn't work

Restore factory settings doesn't work: Hi I want to format and restore my old Surface 3. No matter which way I start the restore process (via the Windows Settings or Bootup menu) it all works great but after about 1 hour of Installation (at about 60%) I get a prompt that the restore process failed and the computer reboots and...

Windows 10 Support 22. Oktober 2017

Auszug aus Dism Log Datei

Auszug aus Dism Log Datei: Auszug aus DISM.Log Fehler : 0x8007007e Wie kann dieser Fehler behoben werden.Hilfe wird gewünscht Gruß Gernot Weiterlesen...

Windows 10 Support 6. Mai 2017

Sehr viele Error im Event-Log

Sehr viele Error im Event-Log: Hallo, nach dem Update gerade hatte ich EXTREM viele Fehler im event-log. Ich hatte vorher schone häufig DHCP-Fehler und einige Kernel-Fehler und hatte gehofft, das Update würde helfen. Hier der Event-Log beim ersten hochfahren nach dem Update (3 Mal mein booten hängengeblieben, musste...

Windows 10 Support 1. Dezember 2015

Log in Box doesn't appear [gelöst]