Lumia 950 - Outlook-Mail App: Is it possible to show the last messages in the Tile of...

Helfe beim Thema Lumia 950 - Outlook-Mail App: Is it possible to show the last messages in the Tile of... in Windows 10 Mobile um eine Lösung zu finden; Hi, I'd like to see the last messages on the tile of Outlook-Mail and was wondering if this is possible ? If not posible actually, this would be an... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Mobile" wurde erstellt von TitiCraft, 29. Juni 2016.

1. TitiCraft
    TitiCraft Gast

Lumia 950 - Outlook-Mail App: Is it possible to show the last messages in the Tile of...

Hi,

I'd like to see the last messages on the tile of Outlook-Mail and was wondering if this is possible ?

If not posible actually, this would be an improvement for use if Outlook Mail App, even more improvements on Windows 10 mobile if the first mails and SMS could be shown at startup (whithout having to start the phone).

regards

Weiterlesen...

#1 TitiCraft, 29. Juni 2016
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

Führe bitte folgendes aus:
Thema:

Die Seite wird geladen...

Lumia 950 - Outlook-Mail App: Is it possible to show the last messages in the Tile of... - Ähnliche Themen - Lumia 950 Outlook

Forum Datum

Can the Surface be configured to hibernate automatically after e.g. two hours, if it is in...

Can the Surface be configured to hibernate automatically after e.g. two hours, if it is in...: Sleep is faster to wake up than hibernate. During a work day, when I go from one meeting to the next, it is convenient that the surface starts fast when I quickly have to look up something; thus I just close the lid and it goes to sleep. The last time I use it during the day, I send it to...

Surface 9. Juni 2019

whats is the Tab "Graphics_1" (GPU) in the Taskmanager?

whats is the Tab "Graphics_1" (GPU) in the Taskmanager?: For what is the tab "Graphics_1" in the Gpu submenu in the Taskmanager? Which part of the gpu does is represent? What uses this part of the gpu? [ATTACH] Weiterlesen...

Windows 10 Support 24. März 2019

Cancellation of the Windows-Insider-Programm

Cancellation of the Windows-Insider-Programm: Wie komme ich (84) schnellstens aus dem verflixten Insider-Programm heraus. Ich hebe den PC schon zweimal aufgefrischt und bin trotzdem immer noch im System drin. Wenn's diesmal mit euch nicht gelingt mein Problem zu lösen muss ich auf einen Mac umsteigen um meine elektronischen Arbeiten aus zu...

Windows 10 Insider 13. März 2018

Where is the windows insider forum?

Where is the windows insider forum?: I am german but would like to be in the us insider forum. Can not find a link. where is it?

Windows 10 Insider 9. April 2015

the secret of society

the secret of society: Hallo zusammen, versuche es heute das erste Mal in einer Community, weil anders keine Lösung zu finden ist. Ich spiele seit 8 Monaten the Secret of Society. Seit 2 Wochen habe ich keine Verbindung zum Server, seit gestern sind meine Freunde weg, und ich komme keinen Level weiter. Habe Windows...

Windows 10 Support 2. April 2017

Unable to set the DLL search path to the servicing stack folder.

Unable to set the DLL search path to the servicing stack folder.: Ok, ich hatte mein ursprüngliches Problem mal hier gepostet: http://answers.microsoft.com/de-de/windows/forum/windows_10-networking/internet-funktioniert-kaspersky-steam-geforce-etc/220a2885-b742-4f2b-a350-d71016fb5686?msgId=5ae225bd-d906-4439-a37b-8cf8ab2a34fe Dort wurde mir empfohlen, mit...

Windows 10 Support 14. Oktober 2016

kann nicht ins store rein "The server stumbled""the error code is 0x80131500"

kann nicht ins store rein "The server stumbled""the error code is 0x80131500": hallo zusammen.kann nicht im store rein.es heisst immer "The server stumbled""the error code is 0x80131500"ich bitte euch um hilfe. Weiterlesen...

Windows 10 Support 10. Juni 2016

The Good, the Bad and the Ugly

The Good, the Bad and the Ugly: Nach gut zwei Wochen Intensivnutzung des neuen Lumia 950 Dual SIM will ich mal ein Fazit ziehen, Punkte beschreiben, die andere nachvollziehen können oder auch gerne den einen oder anderen Hinweis entgegennehmen, wie ich dieses oder jenes unerwünschte Verhalten abstellen kann. Ich weiß, dass ich...

Windows 10 Mobile 20. Dezember 2015

Lumia 950 - Outlook-Mail App: Is it possible to show the last messages in the Tile of... [gelöst]