No Connection with the Ethernet

Helfe beim Thema No Connection with the Ethernet in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; Im German and so I writh it in my language Mein Computer ist zwar mit dem LAN-Kabel verbunden, doch es steht da, dass das Netzwerk nicht... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von Benedikt Dolgener, 6. August 2016.

1. Benedikt Dolgener
    Benedikt Dolgener Gast

Im German and so I writh it in my language

Mein Computer ist zwar mit dem LAN-Kabel verbunden, doch es steht da, dass das Netzwerk nicht identifiziert ist und das ich keine Internetverbindung habe. Das selbe ist mit meinem WLAN, nur dass ich damit verbunden bin und auch da steht, das ich eine Internetverbindung habe, doch ich komme auf keine einzige Internetseite

Ich würde mich über Hilfe freuen

Danke

Weiterlesen...

#1 Benedikt Dolgener, 6. August 2016
  2. Hobi Expert
    Willkommen,

Wähle einen der folgenden Ratgeber:
Thema:

Die Seite wird geladen...

No Connection with the Ethernet - Ähnliche Themen - Connection with the

Forum Datum

Project to Beamer no connection (LG PF1500G - Surface Book Pro)

Project to Beamer no connection (LG PF1500G - Surface Book Pro): LG PF1500G - Surface Book Pro For some time (I do not know since when - maybe one year) I cannot connect my Surface Book with an LG PF1500G projector. The projector is working, I have tested with two other windows 10 systems. When I try to "connect with wireless display" the beamer is...

Surface 7. März 2019

Windows crashed the second time with the same bluescreen... "ntoskrnl.exe+16c580"

Windows crashed the second time with the same bluescreen... "ntoskrnl.exe+16c580": Hello folks! So my system crashed the second time, due to a MEMORY_MANAGEMENT BSOD. I looked at the dumpfiles with BlueScreenView, but "ntoskrnl.exe+16c580" is not a very helpful clue. Normally it tells almost directly what created the error, but not this time... I hope somebody of you is more...

Windows 10 Support 6. Januar 2018

Connection with Vector Watch

Connection with Vector Watch: die Kommunikation mit meiner Vector Watch funktioniert nicht mehr. Es gibt keine Möglichkeit die Uhr neu zu verbinden. Es gibt 2 Apps im Store. Alle beide schaffen es nicht die Uhr wieder einzurichten. Die USB Anbindung mit meinem Lumia 950 funktioniert tadellos. Die App´s melden das sie die...

Windows 10 Mobile 8. Juni 2017

Locate the Volume with Number ... lässt sich nicht schliessen

Locate the Volume with Number ... lässt sich nicht schliessen: Hallo, Mein neuestes Problem: Habe auf meinem Laptop für die Sicherheitsbackup Acronis True Image installiert und die Sicherheitsbackups werden auf einer externen Festplatte «Maxtor» mit 5 Tb gespeichert. Als Backupschema habe ich ein tägliches Backup, 1 x Vollversion (ganzer PC) und 5 x...

Windows 10 Support 24. Februar 2017

BSOD, no clue what's the cause

BSOD, no clue what's the cause: My Pc keeps crashing randomly and the Bluescreen that should appear has either white stripes but is still kinda readable or it is just orange-white stripes. I already tried the "Verifier" but it didn't find anything. Dumps: https://1drv.ms/u/s!AonWniLW4ixwgsZmRHwsJZeZomXAVA Weiterlesen...

Windows 10 Support 15. November 2016

Reinstalling Windows 10 even with the unofficial Version?

Reinstalling Windows 10 even with the unofficial Version?: Hello, I Need some help, as I said it, i have the unofficial Windows 10 Version, so probably it Shows me the Windows Watermark on the right at the bottom, but that's not the question. I have the unofficial Windows 10 Version, because i haven't used my Windows Key, to activate it. So is it...

Windows 10 Support 30. November 2015

Intel driver update for Intel(R) Ethernet Connection I217-LM

Intel driver update for Intel(R) Ethernet Connection I217-LM: Zwischen 07.10. & 05.11. 30 fehlerhafte Versuche, inzwischen von Intel direkt installiert & trotzdem steht immer noch "warten auf Download". Was soll ich weiter tun? Weiterlesen...

Windows 10 Support 13. November 2015

Windows Phone App OS X El Capitan no connection

Windows Phone App OS X El Capitan no connection: Hi, since I have upgraded to OS X El Capitan, I cannot connect my Lumia 1020 to my Mac using the Windows Phone App anymore. The "Nokia Photo Transfer" App does still work though, but it only transfers the full-size files. Additionally, on the older version of OS X, the Windows Phone App did...

Windows 10 Mobile 26. Oktober 2015

No Connection with the Ethernet [gelöst]