Windows 10 installation freezes after Windows logo disappears and before the language...

Helfe beim Thema Windows 10 installation freezes after Windows logo disappears and before the language... in Windows 10 Support um eine Lösung zu finden; Hi there,some history: I had a PC crash that lead to a non booting Windows. I made a ddrescue of the disc zero reading errors, all partitions ok, all... Dieses Thema im Forum "Windows 10 Support" wurde erstellt von stev-io, 16. September 2021.

1. stev-io
    stev-io Gast

Windows 10 installation freezes after Windows logo disappears and before the language...

Hi there,some history: I had a PC crash that lead to a non booting Windows. I made a ddrescue of the disc zero reading errors, all partitions ok, all files there. So: The operating system being not bootable, I wanted to start a repair session to apply chkdisk, fixboot via bootable USB device. The problem now is: The Windows 10 installation/boot process from USB device freezes after the Windows logo disappears and short before the language picking screen should appear. Black screen. But only when the SATA SSD is connected to the only SATA port available. If I disconnect it before powering

Weiterlesen...

2. Hobi Expert
    Willkommen,

Führe bitte folgendes aus:
Thema:

Die Seite wird geladen...

Windows 10 installation freezes after Windows logo disappears and before the language... - Ähnliche Themen - installation freezes after

Forum Datum

Graphic bugs after Restarting the PC

Graphic bugs after Restarting the PC: Hello everyone, i have a problem with my graphics. Everytime i restart my PC, these bugs occur. The weird thing is: This only happens after a restart. If i shut down the PC and turn it back on, there aren't any problems. I installed all available driver updates and even reinstalled Windows....

Windows 10 Support 7. Februar 2021

Windows 10 Stuck before loading screen after starting the Computer

Windows 10 Stuck before loading screen after starting the Computer: After a game crashed i turned off the Computer and started it again. After it started i couldn't continue to the login screen. I was stuck at the screen before the loading screen and clicking with my mouse(the cursor was on the screen) or pressing random keys on the keyboard didnd't do anything....

Windows 10 Support 27. August 2018

Zandronum freezes after KB4013429

Zandronum freezes after KB4013429: After Windows Update installed KB4013429, Zandronum (a Doom Engine that uses OpenGL) stopped working. The application takes a long time to start up and once started becomes unresponsive every few seconds for a couple of seconds. Starting a game is impossible as each frame takes several seconds...

Windows 10 Support 18. März 2017

Windows 10 Freeze

Windows 10 Freeze: Hallo liebe Community, ich habe jetzt schon seit etwa 7 bis 8 Monaten von meinem damaligen Windows 7 auf das kostenlose Windows 10 Anniversary geupdatet. Am Anfang lief alles gut, bis die ersten Abstürze kamen. Erst dachte ich mir nichts dabei, da es ja schon mal vorkommen kann, dass das...

Windows 10 Support 7. Dezember 2016

Windows Display Language

Windows Display Language: kann ich die Systemsprache (Windows Display Language) bei Windows 10 Pro von Englisch auf Deutsch wechseln. Habe dies versucht, aber die Deutsche Sprache kann ich nicht als Windows Display Language aktivieren. Lediglich als Keyboard Sprache. Weiterlesen...

Windows 10 Support 11. Februar 2016

The Good, the Bad and the Ugly

The Good, the Bad and the Ugly: Nach gut zwei Wochen Intensivnutzung des neuen Lumia 950 Dual SIM will ich mal ein Fazit ziehen, Punkte beschreiben, die andere nachvollziehen können oder auch gerne den einen oder anderen Hinweis entgegennehmen, wie ich dieses oder jenes unerwünschte Verhalten abstellen kann. Ich weiß, dass ich...

Windows 10 Mobile 20. Dezember 2015

Windows Freez.

Windows Freez.: Guten Tag, ich habe seit ein paar Wochen ständige abstürze meines Systemes. Die Error Logs: Fehler: Das System wurde neu gestartet, ohne dass es zuvor ordnungsgemäß heruntergefahren wurde. Dieser Fehler kann auftreten, wenn das System nicht mehr reagiert hat oder abgestürzt ist oder die...

Windows 10 Support 28. November 2015

Amerikanisches Windows Phone "Phone Language" ändern

Amerikanisches Windows Phone "Phone Language" ändern: Hallo, Ich bin seit etwa einer Woche zufriedener Besitzer eines "HTC One M8 for Windows" aus den USA. Das Gerät läuft einwandfrei und hat jetzt auch schon die neuste Insider Preview von Windows 10 Mobile (10586.11) installiert. Allerdings konnte ich bei der Einrichtung (Sowohl bei Windows 8.1...

Windows 10 Mobile 20. November 2015

Windows 10 installation freezes after Windows logo disappears and before the language... [gelöst]

1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Auf dieser Website werden Cookies für die Zugriffsanalyse und Anzeigenmessung verwendet.
    Information ausblenden