Camera Surface Pro 4 is not working.

Helfe beim Thema Camera Surface Pro 4 is not working. in Surface um eine Lösung zu finden; Hi guys, both cameras (rear and front) are not working. I already installed new drivers and set up a clean windows. I used the Surface pro 4 recovery... Dieses Thema im Forum "Surface" wurde erstellt von SpyceX, 3. Juni 2019.

1. SpyceX
    SpyceX Gast

Hi guys,

both cameras (rear and front) are not working. I already installed new drivers and set up a clean windows. I used the Surface pro 4 recovery image to reinstall windows too. No anti-virus is running. I recognized a failure in devices-manager. Have a look at the attached pictures. (Sorry, it's german language).

Weiterlesen...

2. Hobi Expert
    Willkommen,

Diese Schritte solltest du nacheinander ausführen:
Thema:

Die Seite wird geladen...

Camera Surface Pro 4 is not working. - Ähnliche Themen - Camera Surface not

Forum Datum

Windows Audiosrv not working

Windows Audiosrv not working: Since the last cumulative Update KB4524570 mei Razer Blade has stopped playing audio, after some searching I found out my Windows Audio Service isn't running, and I can't start it manually, I always get the error: 'Windows could not start the Windows Audio service on Local Computer. Error 5:...

Windows 10 Support Mittwoch um 21:47 Uhr

Surface Pro 4

Surface Pro 4: mein Surface pro 4 hatte Bildschirmflimmern, der Bildschirm wurde schwarz , es startet nicht richtig, nach allen Problembehebungen ( neustart, Updates deinstallieren, zurücksetzen,windows entfernen vom USB starten) ist es jetzt in einer Dauerschleife "Der Computer wurde unerwartet neu gestartet....

Surface 12. August 2019

Surface pro 4

Surface pro 4: Hallo, wir haben vor kurzem ein neues Surface gekauft und darauf Fortnite (Epic Games) installiert. Die ersten zwei Wochen konnte man ohne wesentliche Problem (kein stocken o.ä.) spielen. Seit ein paar Tagen stockt es so stark, dass man nicht mehr spielen kann. Updates oder ähnliches haben...

Surface 21. Mai 2019

Surface pro 4

Surface pro 4: Hallo, auf meinem Surface pro 4, ist auf dem Display jetzt ein Riss entstanden, Ich gehe sehr sorgsam mit dem Gerät um, jedoch hat es jetzt einen Riss quer durchs Display (kein Spinnennetzmuster, sondern nur ein feiner gerader Riss). und nein, es ist mir nicht runtergefallen. Wie ich sehe ist...

Surface 29. Januar 2019

My Windows Mode in Calendar Personalization is not working anymore

My Windows Mode in Calendar Personalization is not working anymore: All my calendar entries are still there but the Windows Mode with the blue boxes is not working anymore. Weiterlesen...

Windows 10 Support 10. Mai 2018

Windows activation is not working

Windows activation is not working: Hi All, I have two laptops one lenovo ideapad and another macbook pro. I tried to install windows 10 on lenovo. After installation, due to display driver bug, it shows blackscreen but windows is activated on it. i could not fix display driver problem and decided to use windows 10 on macbook...

Windows 10 Support 21. September 2017

Sound not working [Win10]

Sound not working [Win10]: Hi, from one day to the other my Sound is not working! I tested other speakers, I tested the configuration, but there is nothing! Can somebody help me? Thx Max Flute Weiterlesen...

Windows 10 Support 1. November 2015

Sound not working [Win10]

Sound not working [Win10]: Hi, from one day to the other my Sound is not working! I tested other speakers, I tested the configuration, but there is nothing! Can somebody help me? Thx Max Flute Weiterlesen...

Windows 10 Support 1. November 2015

Camera Surface Pro 4 is not working. [gelöst]